Jobba hos oss

Vi är en modern arbetsgivare med målbilden att vara Sveriges bästa trafikskola. Vi värnar om ett öppet och trivsamt arbetsklimat och sätter våra kunder i fokus när det gäller utbildningen.

Har vi ingen tjänst utlyst på orten så får du gärna höra av dig ändå med en spontanansökan - vi är alltid öppna för en dialog med bra människor som kan bli en del av vårat team!

Trafiklärare sökes

Majornas Trafikskola söker efter en kvalificerad och erfaren trafiklärare som vill vara med och utbilda kommande säkra förare. Som trafiklärare på vår trafikskola kommer du att ha en central roll i att förbereda våra elever inför deras körkortsprov samt lära dem om trafiksäkerhetens grundläggande principer.

Vi är en mindre trafikskola med en personalstyrka som för närvarande består av 1,5 lärare och en receptionist, tillsammans med en ambulerande trafikskolechef. Det finns dock ett stort behov och efterfrågan av manuella lektioner, vilket innebär att vi behöver hitta en lämplig person för en heltidsanställning som trafiklärare för manuell växling.

Vi söker dig som:

• Är utbildad trafiklärare och har erfarenhet av att undervisa elever på olika nivåer.
  • Har god kommunikationsförmåga och kan anpassa din undervisning efter elevernas behov.
  • Har gedigen kunskap om trafiksäkerhet och kan lära ut de senaste riktlinjerna och bestämmelserna.
  • Har ett positivt och professionellt förhållningssätt gentemot elever och kollegor.

Vi erbjuder:

• En heltidstjänst med trygg anställning
  • En stimulerande och utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att vara med och utveckla vår trafikskola.
  • Flexibla arbetstider och möjlighet att påverka din egen arbetsbelastning.
  • En konkurrenskraftig lön och förmåner.

Om du är en erfaren och engagerad trafiklärare som vill vara med och forma framtidens förare, så är Majornas Trafikskola rätt plats för dig. Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till oss så snart som möjligt.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Tjänstens detaljer:

• Anställningsform: Tills vidare, heltid 100%
  • Arbetsplats: På plats, heltid
  • Kollektivavtal: Ja

Carina Hellberg, Verksamhetschef
carina.hellberg@onvia.se

Arbetsplatsen adress

Majornas Trafikskola
Slottsskogsgatan 33
414 70 Göteborg
Klicka här för att se arbetsplatsen på karta

Jobba på annan ort!

On Via Trafikutbildningar finns representerat genom ca 20 olika verksamheter på olika platser i Sverige. Med en unik bredd i våra verksamheter har vi också en unik kunskap i branschen.

Våra verksamheter växer hela tiden och vi söker ofta efter bra människor som kan bli en del av vårt team. Hittar du ingen ledig tjänst som passar just dig på en specifik ort så är vi öppna för spontanansökningar inom våra områden och verksamheter.

Se lediga tjänster här!