Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Paketerbjudande - Lilla startpaketet 6600:-

6 stycken 40 minuters lektioner, Riskettan och digital teori.
    Ordinarie pris: 6845:- | Spara 245:-

• Paketerbjudande - Stora startpaketet 10 700:-

12 stycken 40 minuters lektioner, Riskettan och digital teori.
    Ordinarie pris: 11 075:- | Spara 345:-

• Paketerbjudande - 6x körlektioner 4080:-

6 stycken 40 minuters lektioner.
    Ordinarie pris: 4200:- | Spara 120:-

• Paketerbjudande - 12x körlektioner 8100:-

12 stycken 40 minuters lektioner.
    Ordinarie pris: 8400:- | Spara 300:-

• Handledarkurs 450:-

Den obligatoriska kursen för att få övningsköra privat lagligt. Både handledare samt elev behöver boka en varsin plats och gå utbildningen.

• Körlektion 700:-

Körlektion på 40 minuter med utbildad och certifierad trafiklärare

• Teoripaket - Digitalt 1795:-

Den digitala teoriboken med obegränsat antal datortester samt möjlighet att delta i teorilektioner över Zoom.

• Teoripaket - Bok 650:-

Ingår: STR Körkortsboken, vägmärken och vägmarkeringar samt körhäftet.(Bokpaketet kan variera beroende på beställning av leverantör)

• Riskettan 850:-

Obligatorisk utbildning på cirka tre och en halv timme. Utbildningen är teoretisk och går igenom saker som alkohol, trötthet och andra riskfaktorer som orsakar olyckor i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 2350:-

Den praktiska delen av riskutbildningen, även kallad för halkbanan. Utbildningen är obligatorisk för dig som ska ta körkort, och bygger vidare på riskettan med fler riskmoment samt framförande av fordon på dåligt underlag.

• Hyra av bil till körprov 850:-

Inskrivna elever kan hyra den bil de haft sina körlektioner med till sitt körprov.

Alla priser är inklusive moms.